🔟 dage tilbage

Jeps!
Den 26. november kl 15.35 letter flyet mod Cebu og det er fra i dag kun 10 dage væk.

Rejseplanen er derfor:
15:35 - 23:40
København, Danmark - Doha, Quatar

01:55 - 15:40
Doha, Quatar - Angeles, Filippinerne

18:55 - 20:10
Angeles, Filippinerne - Cebu, Filippinerne

Jeg har i mellemtiden også fået styr på min lejlighed derovre, så nu er alle de store ting mere eller mindre på plads! So lovely... her er nogle billeder af den:

Lejligheden ligger desuden omkring 5 minutters gang fra rigssalen og så 10-15 minutters transport fra mit praktiksted. Den ligger på første sal, hvor stueetagen er et supermarked. Beliggenheden er altså mere eller mindre perfekt 👌🏼

Det hele nærmer sig efterhånden og jeg har blandede følelser, men overall glæder jeg mig rigtig meget til at komme afsted!

Kommentarer