Under to måneder tilbage 🛫

Tiden flyver afsted (okay, det er kun en uge siden jeg sidst skrev et indlæg og jeg er ikke taget afsted endnu, chill) og der er nu under to mdr til, at jeg tager afsted. Spændende! Min to do liste ændrer sig, så hermed er en opdateret én:

  • Køb rejse/erhvervs/osv.-forsikring
  • Køb billetter
  • Vaccinationer
  • Søg legater
  • Få styr på SU
  • Få styr på opsigelse fra Flammen
  • Find ud af om jeg skal være i engelsk eller tagalog menighed
  • Brug et tilgodebevis, som snart udløber
  • Hovedrengøring af lejlighed
  • Find ud af telesal
  • Lejekontrakt m. Sandra
  • Få styr på mit praktiksted


Som man kan se, mangler jeg stadig en hel del og også nogle ok vigtige nogle - nogle kan jeg ikke gøre særlig meget andet end at vente på svar eller på bestemte datoer og andre er all on me. Dog er den blevet lidt kortere, da jeg nemlig har fået styr på feriepenge, indboforsikring, aflyst tid hos tandlægen og blevet medlem af Danmark. Jeg har halv-styr på udlejning af min lejlighed og vaccinationer mangler jeg kun de sidste, da jeg nemlig blev vaccineret i forgårs, yay. Jeg render nu rundt med to arme arme (haha...ha), fordi jeg fik to vaccinationer i hver (tak 😪). Jeg fik den første hepatitis B, første rabies og så tyfus og opfølgende japansk hjernehindebetændelse. Jeg mangler at købe min nødration af malariapiller, bestille tid til tuberkulose et eller andet sted i kbh og så resten af hepatitis B og rabies (scheduled til d. 19 nov, lige oppe over!).
Overall feeling good about it, jeg skal bare komme i gang (eks. søge legater, lav lejekontrakt, hovedrengøring, forsikringer osv...) 💪🏼

Kommentarer