Vaccinationer ✔️

SÅ er stort set alle de store ting på min to-do-liste checket af, da jeg i dag kl. 14:06 fik mine sidste vaccinationer. Yay! Jeg fik den sidste rabies og så den anden hepatitis B, hvor jeg skal have den tredje og sidste, når jeg kommer tilbage til DK.


Jeg fik meldt mig ind i Danmark, inden vaccinationsræset begyndte, så får heldigvis 50% tilbage, hvilket godt kunne betale sig (sådan lige), wuhu 💰

Anyways, en opdateret to-do-liste, som skal udryddes på den sidste uges tid, for ja, der er kun en uge tilbage nu!

  • Find ud af kørsel fra lufthavn til lejlighed
  • Hæv peso (måske)
  • Pak ting fra lejligheden ned og dump det hos mine forældre
  • Lav budget færdigt
  • Find ud af returbillet
  • Lav opfølgende iPadkursus for far
  • Hovedrengøring af lejlighed

That's pretty much it! Mange af tingene kræver ikke vildt lang tid og andre af tingene kan man tage samtidigt (såsom at pakke ned og gøre rent imens).


Kommentarer

Send en kommentar