It's not sick being sick 😷

For det første: Jeg er ikke syg. For det andet: Jeg har dog ikke prøvet at rejse til Filippinerne uden at blive syg.
Formålet med dette indlæg er nok bare for at give en smule baggrundsviden og dele minder omkring sygdom og mig og Filippinerne. Vi er gode venner 💜 Vi er faktisk så gode venner, så da jeg blev syg sidste år og tog til lægen (som var samme læge, jeg var hos for mange år siden, da jeg var syg dengang), så havde de stadig mine informationer. Fra dengang. Da jeg var, like, 8 år eller deromkring. Om mig. Bruger mange punktummer, men det gør det ikke mindre sandt. Vildt, ikke? Det syntes jeg i hvert fald. Lægen kunne sågar også huske mig, wee.
Vil ikke gå i vilde detaljer eller have alle historierne med, for kan egentlig kun huske den sidste gang, jeg blev syg, af gode grunde, da det er seneste tilfælde og jeg ikke har været super gammel de andre gange.


Vi var på en ø (ovenstående billeder) og vi svømmede rundt, spiste, had a good time all day, men på den ø fik jeg slugt vitterligt en lille bitte smule vand (én slurk!) og jeg blev syg med en bakterie. Dette var, like, lørdag. Søndag havde jeg det ok, måske lidt øm as you are, og jeg fik en god gang massage om aftenen af søde søde Hazel. Mandag var mor taget til en anden by og jeg blev hjemme med et par af mine mostre. I løbet af dagen fik jeg det dårligere og dårligere, lagde mig lidt til at sove, men det hjalp ikke rigtig og da mutti kom hjem brød sygdommen nærmest rigtig ud. Basically tog det halvanden uge at blive rask, hvor jeg havde on/off feber, hvor jeg frøøøøøs i 25 graders varme, sindsyge ribbensmerter, hvor jeg kun kunne trække vejret overfladisk og så bare generelle smerter og ømhed osv. osv. Jeg tog til lægen, men hun sagde, at det nok var pga. massagen, jeg havde fået, at jeg var så øm, men om aftenen var jeg nærmest ved at omkomme (not really, men det var slemt) og vi tog på hospitalet, hvor jeg blev indlagt med dehydrering og smerter.

 Ligner noget der er løgn, goodness me 😷

Så jeg fik et drop i armen med noget næring og et par piller hver antal timer og efter under et døgn var jeg frisk nok til at rejse til Manila, som vi i forvejen var “bagud” med, fordi vi skulle have rejst før, hvis jeg ikke var blevet syg. Jeg var egentlig ikke fuldstændig rask, for var stadig sløv, øm og dårlig første dag i Manila, men jeg sørgede for at spise og drikke og dagen efter var jeg faktisk blevet rask igen, yay 🙌🏼
Da vi var i Manila, ville jeg gerne besøge Betel og det gjorde vi så dagen efter vi ankom 💙


Et indlæg med en god sjat billeder, det kan vi lideee.
Så ingen grund til bekymring, der ligger hospitaler med læger og alverden lige for min hoveddør og har ingen planer om at blive syg. Tænk: det kunne jo være, at det slet ikke skete denne gang 🤔 ville være spøjst, når det er denne gang, jeg er her i længst tid. Anyhow, don't worry, be happy ☀️

Kommentarer

  1. Ej, hvor syndt for dig at du skulle blive syg. Håber at du har det bedre nu. Stort knus herfra. 😍

    SvarSlet

Send en kommentar